NTT SYSTEM Quersus Puchar Polski w E-Sporcie FACEIT Pro League

NTT SYSTEM Quersus Puchar Polski w E-Sporcie FACEIT Pro League

 

Liga NTT SYSTEM Quersus Puchar Polski w E-Sporcie FACEIT Pro League

 

  1. Drużyny z TOP 8 Ligi online mają pierwszeństwo w zapisach na NTT SYSTEM Quersus Puchar Polski w E-Sporcie offline
  2. Drużyny z TOP 8 Punktacji Generalnej dostają miejsce w Wielkim Finale
  3. Sezon 2017/2018 rozpoczyna się wstępnie ~30 września 2017r. i potrwa do 1 czerwca 2018r, 
  4. Rozpatrywanie zgłoszeń rozpoczynamy 27 Sierpnia.
  5. Za wygranie Ligi online są wliczane punkty do generalnej punktacji.

 

 

Jak się zapisać:

  1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy LINK
  2. Rejestracja całej drużyny na platformę Faceit.com
  3. Dołączyć całym składem do ligi link: LINK

 

 

 

Co do całego sezonu 2017/2018

NTT SYSTEM Quersus LG Super Game E-Sport Sezon 2017/2018

 

Regulamin

 

Punktacja za wygranie całej ligi online NTT System Quersus Puchar Polski w E-Sporcie 2017/2018 
1. 150 Punktów
2. 120 Punktów
3. 100 Punktów
4. 70 Punktów
5. 60 Punktów
6. 50 Punktów
7. 40 Punktów
8. 30 Punktów

 

 

HARMONOGRAM SEZONU 2017R/2018R. IMPREZ OFFLINE:

Runda 1 | 29.09-1.10. 2017r. Zespół Szkół Nr 1 w ŚWIDNIKU UL. Okulickiego 13
Runda 2 |20-21.10. 2017r Krzeszowice
Runda 3 |27-29.10 2017r Siemianowice Śl.
Runda 4 |24-26.11 2017r TBA
Runda 5 |1-3.12 2017r Oława
Runda 6 |15-17.12 2017r TBA
Runda 7 TBA
Runda 8 TBA
Runda 9 TBA
Runda 10 TBA
Runda 11 TBA
Runda 12 TBA

Wielki Finał  TBA

 

§1 Informacje ogólne. 

1.1. Poniższy regulamin dotyczy ligi online „NTT SYSTEM Quersus Puchar Polski w E-Sporcie FACEIT Pro League”.
1.2. Organizatorem ligi jest Super Game E-Sport,
1.3. Udział w turnieju jest otwarty dla każdego z wyjątkiem zawodników zbanowych (blacklisted.pl) oraz Czarna Lista sgesport.com jak i osób posiadających bana na platformie Faceit.com
1.4. Każdy z uczestników turnieju zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem oraz jego przestrzegania. Przystąpienie do rozgrywek jest równoważne z akceptacją postanowień regulaminu.
1.5. Decyzja organizatorów i sędziów jest niepodważalna i ostateczna.

§2 Zgłaszanie drużyny.

1.    W turnieju udział mogą brać wszystkie teamy z Polski

  • Wypełnij formularz zgłoszeniowy LINK
  • Rejestracja całej drużyny na platformę Faceit.com
  • Dołączyć całym składem do ligi link: LINK

Grając na FACEIT zgadzasz się na wszystkie reguły zdefiniowane tutaj.

*** Pełne zasady ***
1 – Regiony
2 – Struktura ligi
2.1 – format ligi
3 – Ustawienia gry
3.1 – wersja gry
3.2 – Ustawienia gracza
3.3 – Ustawienia serwera
4 – Procedura dopasowania
4.1.1 – zameldowanie
4.1.2 – Stand-ins / Zastąpienia
4.1.3 – Przed rozpoczęciem meczu
4.1.4 – MAPY
4.2 – Powiadamianie o przycisku odtwarzania / Ip
4.3 – Rozpoczęcie rozgrywki / meczu
4.4 – Podczas meczu
4.4.1 – Komunikacja
4.4.2 – przerwanie meczu
4.4.3 – Nagrywanie Demo / Propozycje POV
4.4.4 – Wstrzymaj
5.5 – Po meczu
5 – Zasady i naruszenia
5.1 – Zakazane gry w grze
5.2 – Sankcje
6 – Inne
6.1 – Anti-cheat
6.2 – Demonstracje GOTV
6.3 – Nazwy drużyn / drużyn
6.4 – Zdjęcie Nazwa / Avatar

1 – Regiony
Udział mogą brać tylko osoby z Polski.

Jeśli grasz w nieprawidłowym regionie, Twój zespół zostanie zdyskwalifikowany jak i cały zespół.

2 – Struktura turnieju

2.1 – format turnieju:
Wszystkie mecze będą w formacie Best of 1.
Wszystkie mecze są włączone w dogrywki i będą używać ustawień MR3 10k.
Wszystkie mecze są rozgrywane jako pojedyncza eliminacja.

3 – Ustawienia gry

3.1 – wersja gry
Wszystkie mecze rozgrywane na FACEIT będą używać najnowszej wersji CS:GO. Jeśli Twoja gra nie jest aktualna i próbujesz dołączyć do serwera,
nie będziesz mieć dostępu, upewnij się, że gra jest zaktualizowana przed przystąpieniem do turnieju.

3.2 – Ustawienia gracza
Narzędzia zewnętrzne lub oprogramowanie służące do zmiany ustawień gry nie są dozwolone w dopasowaniach FACEIT.
Zalecane ustawienia klienta:
Cl_interp 0
Cl_interp_ratio 1
Stawka 196608
Cl_cmdrate 128
Cl_updaterate 128
Cl_allowdownload 1
Cl_downloadfilter 0
Ds_get_newest_subscribed_files
Voice_enable 1

3.3 – Ustawienia serwera
Wszystkie mecze będą rozgrywane na serwerach FACEIT.

Zostaną użyte następujące ustawienia gry:
Mp_startmoney 800
Mp_roundtime 1.55
Mp_freezetime 15
Mp_maxrounds 30
Mp_c4timer 40
Sv_pausable 1
Ammo_grenade_limit_default 1
Ammo_grenade_limit_flashbang 2
Ammo_grenade_limit_total 4

Ustawienia dogrywki:
Mp_maxrounds 3
Mp_startmoney 10000

4 – Procedura turniejowa
4.1.1 – zameldowanie obecności
Tylko kapitan może zameldować obecność w turnieju dla całego zespołu. Jeśli inni gracze zameldują się w turnieju,
nie sprawdzą całego zespołu, to utracisz miejsce w Turnieju.

4.1.2 – Stand-ins / Zastąpienia
W tej lidze używać zastępstw.

4.1.3 – Przed rozpoczęciem meczu
Masz 10 minut na głosowanie, jeśli użyjesz więcej niż ten, Twój zespół może zostać zdyskwalifikowany z turnieju.
Każdy głos jest maksymalnie 210 sekundami , jeśli Twój kapitan zespołu nie głosuje na system,
który wygra wygraną przeciwnikowi i zostanie usunięty z meczu.

4.1.4 – MAPY

de_inferno
de_mirage
de_train
de_nuke
de_overpass
de_cobble
de_cache

4.2 – Powiadamianie o przycisku odtwarzania / Ip
Po pojawieniu się tego przycisku masz 10 minut na przyłączenie się do serwera. Możesz dołączyć do serwera,
klikając przycisk „PLAY” lub skopiuj komendę „connect serverip” do konsoli CS: GO.

4.3 – Rozpoczęcie rozgrywki / meczu
Rozgrzewka: Obydwaj kapitanowie muszą wpisać „!ready” do rozpoczęcia meczu, masz w sumie 10 minut, aby użyć polecenia lub jeśli mecz zostanie przerwany, a
Kapitan, który nie był gotowy, będzie miał swój zespół zdyskwalifikowany z meczu, jeśli obie drużyny mają taką samą ilość AFK,
drużyna z najwyższym ELO wygrywa.

Start mecz: Mecz rozpoczyna się od rundy nożowowej . Gdy kończy się runda, zwycięzca musi wybrać stronę za pomocą komend „! Stay” / „! Switch”. Jeśli kapitan nie wybra boku w ciągu 1 minuty od wygrania rundy, boki zostaną losowo wybrane przez serwer.
Możesz zagrać bez pełnego zespołu, ale zanim skończy się 10 minutowy czas zakończenia, musisz użyć komendy „!ready”

4.4 – Podczas meczu

4.4.1 – Komunikacja
Cała komunikacja z administratorami Live Support powinna odbywać się w języku Polskim/Angielskim .
Cała komunikacja w grze i na stronie internetowej jest również zalecana w języku Polskim/Angielskim.

4.4.2 – przerwanie meczu
Jeśli mecz zostanie niezamknięty przerwany (awaria odtwarzacza, awaria serwera, przerwy w sieci, …),
Administrator Live Support może zdecydować o wznowieniu meczu od rundy, zanim wydarzy się problem, aby było sprawiedliwe.

4.4.3 – Nagrywanie Demo POV
Gracze muszą rejestrować własne demo w grze. Jeśli gracz odłączy się, z jakiegokolwiek powodu,
gracze muszą ponownie rozpocząć nagrywanie z inną nazwą pliku demo. Aby rozpocząć grę, wpisz do konsoli komendę, gdy rozpocznie się mecz: wpisz putnamehere
Demo musi mieć wszystkie rundy, które grano. Musisz mieć od pistoletu do rundy końcowej granej, aby być uważane za kompletne demo.

Gracze nie mogą żądać demonstracji POV podczas turnieju, ale dema musi być nagrana i zapisana przez co najmniej pięć (5) dni po zakończeniu turnieju.
Administrator ma prawo zażądać demonstracji POV podczas lub po turnieju. Jeśli podejrzewasz, że gracz ma oszukiwać,
użyj kciuków po zakończeniu meczu, aby zgłosić to. Dotyczy to bezpośrednio naszego systemu FBI i jako taka zostanie sprawdzona.

Nie dostarczanie demo POV na żądanie może spowodować zawieszenie/BAN.

Tutaj możesz znaleźć demo POV – C: \ Program Files (x86) \ Steam \ steamapps \ common \ Counter-Strike Globalny ofensywny \ csgo
4.4.4 – Wstrzymaj
Drużyna może „wstrzymać” grę po zakończeniu bieżącej rundy lub w czasie zamrażania, aby umożliwić graczowi powrót. Zespół nie może „wstrzymać” gry w bieżącej rundzie, chyba że został wyraźnie upoważniony przez administratora wsparcia na żywo. Maksymalna dozwolona pauza to 10 minut, po odliczeniu odliczania od pauzy nie będzie można wstrzymać, a mecz będzie kontynuowany.

4.5 – Po meczu
Po zakończeniu meczu wynik jest automatycznie wysyłany na stronę internetową,

5 – Zasady i naruszenia

5.1 – Zakazane gry w grze
W trakcie gry zabrania się wykonywania następujących działań i może spowodować zawieszenie konta:
Każda forma zewnętrznego skryptu jest zabroniona.
Korzystanie z błędów, które zmieniają zasadę gry (np. Błędy bugi) jest nielegalne.
Przechodzenie przez ściany, podłogi i dachy jest surowo zabronione. Obejmuje to także chodzenie na niebie.
Sadzenie bomb w taki sposób, aby nie można ich było rozbić, jest nielegalne. Nie obejmuje to zakładów, w których jest potrzeba wielu graczy.
Zwiększanie za pomocą kolegów jest dozwolone ogólnie, ale zabronione jest w miejscach, w których tekstury, ściany, sufity,
podłogi są przezroczyste lub przenikalne.
– „Błędy Flash” są zabronione
– „Pływanie mapy” lub „pływające” jest nielegalne.
– „Spacer w pikselach” jest nielegalny (siedząc lub stojąc na niewidocznych krawędziach mapy).
– Używanie grafiki 16-bitowej.
– HE / Flash / rzut rzutu dymu
Wszystkie oprogramowanie firm trzecich niedozwolone przez wydawcę gier i które mogą dać nieuczciwą przewagę graczowi lub zespołowi,
są klasyfikowane jako oszustwo.

5.2 – Sankcje
Problemy podczas meczu, od początku do końca, muszą być zgłoszone natychmiast i nie mogą być zgłoszone po fakcie,
ponieważ stanowi to akceptację tej kwestii przez przeciwną drużynę. Gracz może zostać ostrzeżony i otrzyma zakaz,
jeśli popełni jedno z następujących przestępstw:
– odmawia podążania za instrukcjami Administracji Live Support.
– wykazuje sprzeciw wobec słowa lub działania wobec innych graczy.
– używa obraźliwego języka i / lub gestów wobec innych graczy.
– jest winny hamskich zachowań w meczu.
– Griefing / Trolling
– Wyzywanie innych graczy.
– Spamowanie
– Niewłaściwe zwracanie się do administratorów.

6 – Inne

6.1 – Anti-cheat
Wszystkie serwery FACEIT mają własną domową funkcję Anti-Cheat na wszystkich naszych serwerach, na których grasz.

Jeśli zostanie wykryty przez anty-cheat zostanie wykopany z gry i konto zostanie zawieszone. Gry zostaną anulowane,
jeśli gracz w grze zostanie zawieszony pod kątem oszustwa. Skontaktuj się z naszym zespołem administratora Live Support,
aby otrzymać wygraną w meczu, jeśli gracz jest zabroniony za oszukiwanie w grze.

6.2 – Demonstracje GOTV
Serwery FACEIT nagrywają wszystkie mecze. Te demo znajdują się na Twojej stronie statystyk w postaci demonstracji GOTV przesłanych do Twojego profilu
również na stronie pokoju.

6.3 – Nazwy drużyn / drużyn
Proszę podać nazwę zespołu. Nazwiska / awatary nie powinny zawierać treści obraźliwych lub rasistowskich.
Jeśli natrafisz na gracza / zespół złamującego tę regułę, proszę przedstawić bilet z odpowiednimi dowodami (Screenshot / Recording),
aby można było podjąć działania przeciwko danemu graczowi / zespołowi. Kapitan drużyny ignorujący tę regułę może skończyć z zakazem z platformy.

6.4 – Ingame Name / Avatary
W nazwach / przymiotnikach nie powinno się zawierać treści obraźliwych lub rasistowskich. Jeśli natkniesz się na gracza,
który złamie tę regułę, proszę przedstawić bilet z odpowiednimi dowodami (Screenshot / Recording), aby można było podjąć działania przeciwko danym graczom.
www.sgesport.com